Reklamácia a pozáručný servis

Ako postupovať pri reklamácii alebo objednávke opravy

REKLAMÁCIA - bezplatná oprava tovaru v záručnej dobe 

  • V prípade, ak potrebujete zabezpečiť  opravu v záručnej dobe, je potrebné na adresu reklamacie@ksystem.eu zaslať vyplnený Reklamačný list - stiahnite TU. Nezabudnite prosím uviesť  číslo Vašej objednávky a presne popísať reklamovanú závadu, aby bolo možné identifikovať problém a zvoliť najvhodnejšie riešenie. Upozorňujeme zákazníkov, že bez dokladu o kúpe čísla objednávky uvedeného na faktúre nebude reklamácia prijatá. Preukázať sa dokladom o kúpe reklamovaného výrobku je potrebné servisnému pracovníkovi pred odstránením závady na mieste u zákazníka.
  • V prípade, ak montáž zabezpečovala firma K-system, môže byť oprava vykonaná priamo u zákazníka. Ak však bude po odbornom posúdení zistené, že reklamácia nie je opodstatnená, t.j. bude oprávnene zamietnutá (napr. z dôvodu, že sa nejedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo že sa jedná o vadu ktorú zákazník zapríčinil sám), je zákazník povinný uhradiť spoločnosti K-system všetky náklady spojené s výjazdom a odstránením závady v zmysle platného cenníka. Zároveň si dovolíme upozorniť zákazníkov, že v súvislosti s § 18 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa si spoločnosť K-system vyhradzuje právo vyhotoviť fotodokumentáciu reklamovanej vady pre účely jej prípadného odborného posúdenia. V prípade, že spoločnosti K – system nebude vyhotovenie fotodokumentácie umožnené, jedná sa o prekážku pri vybavovaní reklamácie na strane zákazníka, pričom spoločnosť K – system za takéto omeškanie nezodpovedá.
  • V prípade, že výrobok bol dodaný bez montáže spoločnosťou K - system, je potrebné výrobok doručiť  do sídla spoločnosti alebo do najbližšieho štúdia tieniacej techniky.
  • V prípade, pokiaľ montáž výrobkov spoločnosti K-system zabezpečoval iný subjekt, je potrebné si reklamáciu uplatniť  u tohto subjektu, ktorý po posúdení reklamácie môže zveriť vykonanie záručného servisu spoločnosti K-system. Spoločnosť K-system vykonáva záručný servis aj pre zákazníkov tohto subjektu, avšak až po vyplnení reklamačného listu týmto subjektom a predložení potrebných dokladov. Závada bude servisným pracovníkom odstránená iba za predpokladu, že sa jedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka a že sa zákazník pri vykonávaní záručnej opravy preukáže dokladom o kúpe reklamovaného výrobku. Ak však bude po odbornom posúdení zistené, že reklamácia nie je opodstatnená, t.j. bude oprávnene zamietnutá (napr. z dôvodu, že sa nejedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo že sa jedná o vadu ktorú zákazník zapríčinil sám), je subjekt povinný uhradiť spoločnosti K-system všetky náklady spojené s výjazdom a odstránením závady v zmysle platného cenníka.
  • Výrobca nepreberá záruku nad rámec 24 mesiacov, ak subjekt poskytol zákazníkovi dlhšiu záručnú dobu.
  • Bez dokladu o kúpe nie je možné si reklamáciu uplatniť!
  • Všetky reklamácie musia byť nahlásené písomnou formou (splnené zaslaním e –mailu podľa týchto pokynov) osobou, ktorá bola pri kúpe výrobku zmluvným partnerom spoločnosti K-system!
  • REKLAMAČNÝ LIST
  • REKLAMAČNÝ PORIADOK
  • Záručné podmienky spoločnosti SOMFY, spol. s r.o. pre spotrebiteľov

OPRAVA

  • V prípade, ak potrebujete zabezpečiť  pozáručný servis, je potrebné na adresu reklamacie@ksystem.eu zaslať vyplnený formulár Objednávka opravy - stiahnite TU. Nezabudnite prosím uviesť  číslo Vašej objednávky - získame tak informácie o potrebe náhradných dielov a výrobnom type, čo nám umožní efektívnejšie vybaviť Vašu požiadavku.
  • Oprava môže byť vykonaná priamo u zákazníka. Upozorňujeme na skutočnosť, že v prípade niektorých výrobkov, môžu náklady na ich opravu na mieste u zákazníka  (viď cenník) prevyšovať náklady na obstaranie nových.  Jedná sa najmä o interiérové žalúzie a pevné siete proti hmyzu na okná.
  • Objednávky na opravu prijímame iba písomnou formou ( vrátane e-mailu zaslaného podľa týchto pokynov)!
  • OBJEDNÁVKA OPRAVY

Objednávka servisnej návštevy na výrobky VELUX

  • V prípade potreby záručného alebo pozáručného servisu na výrobky VELUX si opíšte prosím typ výrobku zo štítku. Kontaktujte Centrum služieb zákazníkom na čísle 02/33000555 alebo pošlite e-mail na info.v-sk@velux.com, nahláste svoje meno, adresu, telefonický kontakt, výrobné číslo zo štítku a opíšte závadu. Následne Vás do dvoch týždňov navštívi servisný technik, ktorý závadu odstráni priamo na mieste. Servisné práce na výrobky VELUX sú účtované v zmysle aktuálneho cenníka spoločnosti VELUX. Viac nájdete TU.

Cenník servisných prác spoločnosti K-system platný od 01. 08. 2017



1 servisná hodina (práce vykonané u zákazníka)
  • interiérové žalúzie  a interiérové rolety do šírky 2m
  • siete proti hmyzu
43,20 €/hod/osoba*
1 servisná hodina (2 technici, práce vykonané u zákazníka)
  • ostatné výrobky
86,40 €/hod/2 osoby*
Cestovné náklady servisný technik 0,60 €/km
Servis vykonaný vo výrobe (v prípade doručenia výrobku na opravu a v prípade ak servisný technik nie je schopný odstrániť závadu na mieste) 38,40 €/hod
Poštovné a balné SK 6 €

Uvedené ceny sú s DPH.

* Zákazníci Štúdia tieniacej techniky majú na uvedené ceny zľavu 50%.

Máte otázku?

Kliknutím na tlačidlo „Odoslať“ súhlasím so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z.*